• Διοίκηση και Οργάνωση Τηλεφωνικού Κέντρου

  • Ημερομηνία & Ώρα Διεξαγωγής: Χωρίς Ημερομηνία
  • Διεύθυνση Διεξαγωγής: Κλεισόβης 11, Αθήνα 106 77, Ελλάδα
  • Διοργανωτής: SYNERGY SOLUTION m.v.p. A.E
  • Κόστος: €100
  • Άλλες πληροφορίες σχετικές με το κόστος:
  • προσθήκη στα ♥ αγαπημένα

    Σκοπός:

    Σκοπός του σεμιναρίου είναι, οι συμμετέχοντες με το πέρας της εκπαίδευσης, να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, σε θεωρητικό, αλλά και σε πρακτικό επίπεδο, με συγκεκριμένες τεχνικές και πρακτικά εργαλεία.

    Περιεχόμενα Σεμιναρίου

    1. Οργάνωση τμήματος και καθορισμός Στόχων
    2. Συμπεριφορά καταναλωτών
    3. Κατηγοριοποίηση πελατών (υποψήφιοι, παλιοί πελάτες κλπ)
    4. Έρευνα Αγοράς
    5. Τεχνικές Επικοινωνίας
    6. Διαχείριση αντιρρήσεων και παραπόνων
    7. Συλλογή δεδομένων και αξιολόγηση αποτελεσμάτων τηλεφωνικής επικοινωνίας (feedback)
    8. Πρακτικά παραδείγματα και role play

    Με το πέρας του σεμιναρίου θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, καθώς και σημειώσεις του σεμιναρίου.

    Διάρκεια: 6 ώρες

    Διεύθυνση Διεξαγωγής

    Κλεισόβης 11, Αθήνα 106 77, Ελλάδα

    Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Πόσο κάνει Τρία και Δύο?

    Διοργανωτής

    SYNERGY SOLUTION m.v.p. A.E Η Εταιρεία SYNERGY SOLUTION m.v.p. A.E. δραστηριοποιείται στον κλάδο της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών στις Επιχειρήσεις και Οργανισμούς, καθώς και στην υλοποίηση σεμιναρίων. Συγκροτείται από συνεργάτες έμπειρους και γνώστες της καθημερινής πρακτικής και δράσης καθώς και των αναγκών των Επιχειρήσεων, των Οργανισμών και Υπηρεσιών.... προφίλ διοργανωτή