• Marketing

  • Ημερομηνία & Ώρα Διεξαγωγής: 17/04/2019 17:00
  • Διεύθυνση Διεξαγωγής: Λεωφ. Ελ. Βενιζέλου 104, Καλλιθέα 176 76, Ελλάδα
  • Διοργανωτής: ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ
  • Περισσότερες Πληροφορίες: Πατήστε εδώ
  • Κόστος: €70
  • Άλλες πληροφορίες σχετικές με το κόστος:
  • προσθήκη στα ♥ αγαπημένα

    The Original! The Traditional!
    17-19.04.2019 | 17:00-21:00

    Μέσα από την παρακολούθηση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα έχουν την δυνατότητα να συγκεντρώνουν, να αναλύουν και να δίνουν την κατάλληλη ερμηνεία στα δεδομένα ενός προϊόντος, στον ανταγωνισμό και στους καταναλωτές. Θα είναι σε θέση να εξετάσουν παράγοντες όπως το εμπορικό σήμα, τη στρατηγική τιμών αλλά και προσφορές, εκπτώσεις, επικοινωνία και κοινωνικά δίκτυα. Θα έχουν εξοικείωση με τα συστήματα που κατευθύνουν τη ροή των αγαθών και των υπηρεσιών από τον παραγωγό στους καταναλωτές, με σκοπό την ικανοποίηση των πελατών και την επίτευξη των αντικειμενικών σκοπών της επιχείρησης. Το σεμινάριο εμπλουτίζεται με πρακτικές εφαρμογές: case studies, group projects, κ.α.

    Το σεμινάριο απευθύνεται σε ελεύθερους επαγγελματίες, στελέχη επιχειρήσεων και επιχειρηματίες κάθε είδους επιχείρησης που θέλουν να εντάξουν το marketing μέσα στην επιχείρησή τους για να καταφέρουν έτσι, να πετύχουν τους στόχους της επιχείρησης.

    Θεματολογία:
    Η έννοια, ο ορισμός του marketing στις επιχειρήσεις.
    Είδη marketing. Διαφορές marketing και πωλήσεων. Το marketing mix. Από τα 4P στα 4C
    Είδη marketing, τμηματοποίηση αγοράς, κίνητρα καταναλωτών, παράγοντες επιρροής καταναλωτών
    Το προϊόν, δημιουργία και ανάπτυξη νέων προϊόντων, έρευνα αγοράς και έρευνα marketing
    Εικόνα προϊόντος, εμπορικό σήμα, κύκλος ζωής προϊόντος, τάσεις και μόδα
    Τιμή πώλησης, στρατηγική τιμών, προσφορές, εκπτώσεις
    Η σημασία της τοποθεσίας, σημεία πώλησης, εμπορικά κέντρα, οργάνωση πωλήσεων, επικοινωνία
    Διαφήμιση και δημόσιες σχέσεις, το διαδίκτυο, κοινωνικά δίκτυα, το μέλλον των πωλητών και των φυσικών σημείων πώλησης

    Διάρκεια: 15 Ώρες
    Κόστος Προγράμματος: 
    €70
    €40 Μέλη ΚΕΑΚ.
    Απαραίτητη η προεγγραφή.

    Εισηγητής : Γεράσιμος Τζαμαρέλος,Ph.D.
    Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος,Ph.D είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην ψυχολογία του καταναλωτή. Επιπλέον, έχει 3 Μετα-Διδακτορικούς τίτλους στην Συμπεριφορά Καταναλωτή, στο Digital Branding και στον τομέα του Personalization Fields in Digital Campaigns. 
    Είναι Έμπειρος και Εγκεκριμένος Καθηγητής επιχειρηματικών σεμιναρίων Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και Δημόσιων Οργανισμών, με εξειδίκευση σε θέματα Digital Marketing και Επιχειρηματικότητας.
    Στην Ακαδημαική καριέρα του έχει πάνω από 9.500+ ώρες Διδασκαλίας στην Ελλάδα και πάνω από 2.500+ σε Πανεπιστήμια του Εξωτερικού, τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Αμερική.

    Διεύθυνση Διεξαγωγής

    Λεωφ. Ελ. Βενιζέλου 104, Καλλιθέα 176 76, Ελλάδα

    Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Πόσο κάνει Τρία και Δύο?

    Διοργανωτής

    ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ Σκοπός : Η δημιουργία σχέσης στρατηγικού συνεταιρισμού (partnership relationships) με τα μέλη μας, συμβάλλοντας με κάθε &t... προφίλ διοργανωτή