• Εξυπηρέτηση Πελατών – Σύγχρονες Τεχνικές

  • Ημερομηνία & Ώρα Διεξαγωγής: 13/04/2019 10:00
  • Διεύθυνση Διεξαγωγής:
  • Διοργανωτής: AMT Consultants
  • Περισσότερες Πληροφορίες: Πατήστε εδώ
  • Κόστος: €100
  • Άλλες πληροφορίες σχετικές με το κόστος:

    Δεν συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ.

  • προσθήκη στα ♥ αγαπημένα

    AMT Consultants μαζί με την Business Coaching Lab διοργανώνουν ένα πρακτικό σεμινάριο για την Εξυπηρέτηση Πελατών. Είναι πολύ σημαντικό για κάθε επιχείρηση να βγάζει προς τα έξω την καλύτερη δυνατή εικόνα και ο μεγαλύτερος πρεσβευτής αυτής, είναι τα άτομα που εξυπηρετούν τους πελάτες σας. Θέλοντας να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις να διαφοροποιηθούν και να αναδειχθούν μέσα από τα καλά σχόλια των πελατών τους, δημιουργήσαμε το σεμινάριο αυτό.

    «Έλα όσο πιο κοντά μπορείς στους πελάτες σου. Τόσο κοντά, που θα μπορείς να τους λες τι χρειάζονται πριν καλά καλά το συνειδητοποιήσουν», Steve Jobs, Apple

     

    Σε ποιον απευθύνεται: Managers, ιδιοκτήτες και ελεύθερους επαγγελματίες και όποιο άτομο δραστηριοποιείται σε άμεση επαφή με πελάτες

     

    Θεματολογία: 

    • Ποιες είναι οι πραγματικές ανάγκες της επιχείρησης και των καταναλωτών ως πελάτες.
    • Σύγκριση, το θεμελιώδες εργαλείο του καταναλωτή.
    • Πραγματικό ενδιαφέρον για τους πελάτες, η βέλτιστη στρατηγική marketing.
    • Πώς πετυχαίνεις τις καλύτερες σχέσεις με τους πελάτες σου.
    • Η διαδικασία της εξυπηρέτησης απ’ τους πιθανούς κ τους υποψήφιους πελάτες, έως τους πελάτες κ τους πιστούς.
    • Γιατί ενώ κάνετε αυτό που πρέπει και ο πελάτης αγοράζει ικανοποιημένος, δεν ξαναγυρίζει.
    • Τηλέφωνο. Σύμμαχος ή εχθρός;
    • Πώς κάνεις τα παράπονα των πελατών να φέρνουν έσοδα.
    • Τα Social Media, το CRM και οι Νέες Τεχνολογίες στην εξυπηρέτηση πελατών.
    • Love Brands και Εμπορική Τοποθέτηση είναι συνέταιροι στην Επιτυχία.

     

    Σκοπός του σεμιναρίου: Να έρθουν σε επαφή οι παρευρισκόμενοι με συγκεκριμένες πετυχημένες τακτικές εξυπηρέτησης πελατών, και να τις κατανοήσουν. Το αποτέλεσμα θα είναι η άμεση εφαρμογή στην επιχείρησή τους και η βελτίωση των αποτελεσμάτων και της ποιότητας εξυπηρέτησης των πελατών τους.

     

    Κόστος: 140 ευρώ (δεν συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.)

    Early Booking μέχρι 5/4/19: 100 ευρώ (δεν συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.)

     

    Εισηγητής: 

    Χρήστος Ιστόριος

    Ο Χρήστος Ιστόριος είναι διεθνούς φήμης σύμβουλος και εκπαιδευτής που ειδικεύεται στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των επιχειρήσεων ενισχύοντας το marketing και το branding τους. Έχει συμβουλεύσει και εκπαιδεύσει ιδιοκτήτες και προσωπικό μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων, όπως Marriott International, ELKEPA, Inter-Continental Hotels σε θέματα διοίκησης, ηγεσίας, στρατηγικών marketing, και οικονομικής ευημερίας και οργάνωσης.  Απόφοιτος του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και Διοίκησης Ξενοδοχείων και Εστιατορίων στην ASTER Superior Hospitality Management Insitution.

    Διεύθυνση Διεξαγωγής


    Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Πόσο κάνει Τρία και Δύο?

    Διοργανωτής

    AMT Consultants Η ΑΜΤ (Advanced Management Technology) είναι μια boutique εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων η οποία παρέχει λύσεις για επιχειρηματίες και &sigma... προφίλ διοργανωτή