• Retention Marketing

  • Ημερομηνία & Ώρα Διεξαγωγής: 19/06/2019 17:00
  • Διεύθυνση Διεξαγωγής: Μασσαλίας 22, Αθήνα 106 80, Ελλάδα
  • Διοργανωτής: Ελληνοαμερικανική Ένωση
  • Περισσότερες Πληροφορίες: Πατήστε εδώ
  • Κόστος: €350
  • Άλλες πληροφορίες σχετικές με το κόστος:

    290 ευρώ έως 10/06

  • προσθήκη στα ♥ αγαπημένα


    19, 21, 24, 26 Ιουνίου 2019

    Το τελευταίο διάστημα διαβάζουμε και ακούμε ξανά και ξανά, σε blogs, σε επιστημονικά άρθρα, αλλά ακόμη και ως θέμα στο εβδομαδιαίο marketing meeting που κάνουμε στην εταιρεία μας, τον «μυστηριώδη» όρο Retention Μarketing.

    Αλήθεια, πόσοι από εμάς τους Marketers γνωρίζουμε τι πραγματικά σημαίνει αυτός ο όρος; Και αν νομίζουμε ότι το γνωρίζουμε, πόσο πραγματικά υλοποιούμε σχετικές στρατηγικές για να χτίσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας έτσι ώστε να αγοράζουν ξανά και ξανά από εμάς χωρίς να πηγαίνουν στον ανταγωνισμό;

    Το 16ωρο σεμινάριο παρουσιάζει σε βάθος πώς μπορούμε να σχεδιάσουμε μια στρατηγική retention marketing, ποιο ρόλο και τι βάρος έχει μέσα στο ευρύτερο μείγμα marketing, ποια κανάλια χρησιμοποιούνται (online, offline, omnichannel) και ποιες είναι οι πλέον δοκιμασμένες τεχνικές retention marketing που χρησιμοποιούν σήμερα έμπειροι marketers όπως: μηχανισμοί για προσωποποιημένες καμπάνιες, retaining programs, post-purchase follow-ups, loyalty programs, rewarding mechanisms κ.ά.

     

    Τι χρειάζεται για να συμμετέχεις
    Βασικές γνώσεις marketing/πωλήσεων/διαφήμισης είναι επιθυμητές. Το σεμινάριο απευθύνεται σε marketers, digital marketers, brand managers, στελέχη πωλήσεων, επαγγελματίες πληροφορικής που ασχολούνται με συστήματα πωλήσεων, επιχειρηματίες που θέλουν να έχουν καλύτερο έλεγχο του πελατολογίου τους.

     

    Τι οφέλη θα αποκομίσεις

    • Θα εκτιμήσετε την αξία του customer retention σε σχέση με το customer acquisition
    • Θα είστε σε θέση να επιλέξετε και να σχεδιάσετε στρατηγικές retention marketing στο πλαίσιο ενός marketing plan
    • Θα είστε σε θέση να επιλέξετε τα κατάλληλα κανάλια επαφής με τον πελάτη για να τον κρατήσετε στο ενεργό πελατολόγιό σας
    • Θα γνωρίσετε διάφορα εργαλεία, τακτικές και πρακτικές retention marketing
    • Θα κατανοήσετε την αξία των δεδομένων και των εργαλείων software/crm systems καθώς και πώς τα χρησιμοποιούν οι marketers για να χτίσουν μια μακροχρόνια και κερδοφόρα σχέση με τον πελάτη τους

     

    Περιεχόμενα

    Ορισμοί: customer retention – retention marketing
    Customer acquisition vs customer retention
    Ο ρόλος του retention marketing σε ένα digital marketing plan και στο marketing mix
    Μελέτες περιπτώσεων από τη διεθνή και την ελληνική αγορά
    Στρατηγικές, τεχνικές, εργαλεία retention marketing
    Η εμπειρία του πελάτη σε σχέση με το retention marketing
    Loyalty schemes
    Διαχείριση δεδομένων: ανάγκες, υποδομές, ανάλυση, αξιοποίηση και «προσωποποιημένες καμπάνιες»
    Συστήματα CRM και πώς μπορούμε να τα αξιοποιήσουμε καλύτερα για customer retention
    Retention Rate Formulas, KPIs
    Εργαλεία: software & business analysis
    Σχεδιάζοντας μια στρατηγική retention marketing

     

    Για περισσότερες πληροφορίες κάλεσέ μας στα τηλέφωνα 210 36 80 907 & 210 36 80 911 ή στείλε μας e-mail στο training@hau.gr

    Διεύθυνση Διεξαγωγής

    Μασσαλίας 22, Αθήνα 106 80, Ελλάδα

    Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Πόσο κάνει Τρία και Δύο?

    Διοργανωτής

    Ελληνοαμερικανική Ένωση Η Ελληνοαμερικανική Ένωση, είναι μη-κερδοσκοπικός εκπαιδευτικός και πολιτιστικός οργανισμός. Ιδρύθηκ&epsi... προφίλ διοργανωτή