• Digital Transformation: Driving Digital Strategy | 3 Ημέρες

  • Ημερομηνία & Ώρα Διεξαγωγής: 10/04/2019 18:00
  • Διεύθυνση Διεξαγωγής: Λεωφ. Ελ. Βενιζέλου 104, Καλλιθέα 176 76, Ελλάδα
  • Διοργανωτής: ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ
  • Περισσότερες Πληροφορίες: Πατήστε εδώ
  • Κόστος: €70
  • Άλλες πληροφορίες σχετικές με το κόστος:
  • προσθήκη στα ♥ αγαπημένα

    Πρόγραμμα ‘’Digital Transformation: Driving Digital Strategy’’
    10-12.04.2019, στις 18:00 – 21:00
    ( Ώρα προσέλευσης: 17:45)
    Τόπος Διεξαγωγής: Innovathens
    Συμμετοχή

    Το ΚΕΑΚ (Κέντρο Επιχειρηματικότητας, Ανάπτυξης και Καινοτομίας), με σαφή προσανατολισμό στην τεκμηρίωση της γνώσης και της δια βίου μάθησης, διοργανώνει σε συνεργασία με το INNOVATHENS powered by Samsung, τον Κόμβο Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης Δήμου Αθηναίων, το ειδικό πρόγραμμα Business ‘’Digital Transformation: Driving Digital Strategy’’.

    Το πρόγραμμα

    Σε όλες τις βιομηχανίες, οι ψηφιακές τεχνολογίες επαναπροσδιορίζουν τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αγοράζουν και οι εταιρείες ανταγωνίζονται. Αυτό το ανταγωνιστικό πρόγραμμα Digital Marketing (transform Business), καλύπτει και παρέχει στους συμμετέχοντες ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο για τον έλεγχο του Digital Leadership εντός της Επιχείρησης, καθώς και του Digital Transformation. Θα αναλυθούν όλες οι τελευταίες εξελίξεις σχετικά με το Digital Marketing και το Digital Transformation. Οι συμμετέχοντες θα μάθουν στην πράξη το πώς θα χρησιμοποιούν τα ψηφιακά, κοινωνικά και κινητά εργαλεία μάρκετινγκ για να προωθήσουν την καινοτομία και να αναπτυχθούν στις Παγκόσμιες Αγορές.

    Οφέλη Προγράμματος
    Εστιάζοντας στο Digital Transformation, την Στρατηγική Digital Marketing και το Content, θα γίνει κατανοητή η μεταβολή συμπεριφοράς των καταναλωτών και των ψηφιακών μέσων ενημέρωσης, θα είστε έτοιμοι να ανακαλύψετε ξανά το επιχειρηματικό σας μοντέλο, να επανεκτιμήσετε την αλυσίδα αξίας σας, να επανασυνδεθείτε με τους πελάτες σας και να ξαναφτιάξετε τον οργανισμό σας για το μέλλον.

    Modules - Details (θεματολογία)
    -Make digital transformation a key part of your organization's strategy
    -Create and manage the capabilities that drive digital success
    -Choose an organizational structure that spurs innovation and entrepreneurship
    -Build a more flexible organization that aligns with strategic goals
    -Manage channel conflict and design omnichannel strategies
    -Engage customers through digital, social, and mobile marketing
    -Extend your network by living and working with accomplished executives from various -backgrounds, industries, and countries across the globe
    -Build relationships with a diverse group of peers who can provide wide-ranging insights into your business challenges and career decisions

    Απευθύνεται:
    • Σε επαγγελματίες του marketing και της επικοινωνίας για την εξειδίκευση στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας και την επαγγελματική τους εξέλιξη/ διεύρυνση στο κλάδο τους.
    • Σε εργαζόμενους/ στελέχη μικρομεσαίων επιχειρήσεων που επιθυμούν να αναπτύξουν περαιτέρω την επιχείρησή τους (στην Ελλάδα ή διεθνώς).
    • Σε ελεύθερους επαγγελματίες για την ανάπτυξη του πελατολογίου τους.
    • Σε φοιτητές/ απόφοιτους σχολών - ανεξαρτήτως ειδικότητας - για την ενίσχυση του βιογραφικού τους και την απόκτηση επαγγελματικών δεξιοτήτων.
    • Σε νέους επιχειρηματίες που αναζητούν αποτελεσματικούς και οικονομικούς τρόπους προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.

    Όλη η θεματολογία θα πραγματοποιηθεί σε επίπεδο εργαστηρίου, με πρακτικά παραδείγματα.

    Κόστος προγράμματος: 
    €70 (το κόστος είναι τελικό για όλο το πρόγραμμα - 3 ημέρες)

    Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 10-12.04.2019 | 18:00-21:00

    Απαραίτητη η προεγγραφή ΕΔΩ...

    Εισηγητής: Γεράσιμος Τζαμαρέλος, Ph.D
    Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος, Ph.D είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην ψυχολογία του καταναλωτή. Επιπλέον, έχει 3 Μετα-Διδακτορικούς τίτλους στην Συμπεριφορά Καταναλωτή, στο Digital Branding και στον τομέα του Personalization Fields in Digital Campaigns. 
    Είναι Έμπειρος και Εγκεκριμένος Καθηγητής επιχειρηματικών σεμιναρίων Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και Δημόσιων Οργανισμών, με εξειδίκευση σε θέματα Digital Marketing και Επιχειρηματικότητας.
    Στην Ακαδημαική καριέρα του έχει πάνω από 9.500+ ώρες Διδασκαλίας στην Ελλάδα και πάνω από 2.500+ σε Πανεπιστήμια του Εξωτερικού, τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Αμερική.

    Διεύθυνση Διεξαγωγής

    Λεωφ. Ελ. Βενιζέλου 104, Καλλιθέα 176 76, Ελλάδα

    Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Πόσο κάνει Τρία και Δύο?

    Διοργανωτής

    ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ Σκοπός : Η δημιουργία σχέσης στρατηγικού συνεταιρισμού (partnership relationships) με τα μέλη μας, συμβάλλοντας με κάθε &t... προφίλ διοργανωτή