• Diploma in Marketing | 120 Ώρες

  • Ημερομηνία & Ώρα Διεξαγωγής: 21/01/2019 10:00
  • Διεύθυνση Διεξαγωγής: Λεωφ. Ελ. Βενιζέλου 104, Καλλιθέα 176 76, Ελλάδα
  • Διοργανωτής: ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ
  • Περισσότερες Πληροφορίες: Πατήστε εδώ
  • Κόστος: €900
  • Άλλες πληροφορίες σχετικές με το κόστος:

    Κόστος προγράμματος 
    €900 | Early Bird έως 07.01.2019
    €1.300 Booking

  • προσθήκη στα ♥ αγαπημένα

    Diploma in Marketing - Πληροφορίες
    Πιστοποιημένο πρόγραμμα από την TUV AUSTRIA ACADEMY (Hellas)

    Το ΚΕΑΚ | Κέντρο Επιχειρηματικότητας Ανάπτυξης & Καινοτομίας σε συνεργασία με το Future Business School, δημιούργησαν από κοινού το ειδικό πιστοποιημένο πρόγραμμα από την TUV AUSTRIA ACADEMY (Hellas), το ‘’Diploma in Marketing’’.

    Σκοπός του προγράμματος
    Το Marketing, άμεσα ή έμμεσα, αποτελεί μέρος της καθημερινότητάς μας. Το σωστό Marketing είναι πια απαραίτητο συστατικό για την επιτυχία μιας επιχείρησης. Το πρόγραμμα έχει σκοπό την κατανόηση των βασικών λειτουργιών του Marketing και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων εκείνων που απαιτούνται από τα σύγχρονα στελέχη Marketing, με στόχο να ενισχύσει τις διοικητικές και ηγετικές δεξιότητες των συμμετεχόντων και να τους προσφέρει αυτό ακριβώς που ζητούν οι σύγχρονες επιχειρήσεις από τα στελέχη τους. 
    Το Diploma in Marketing Management είναι ιδανικό για εργαζόμενους οι οποίοι επιθυμούν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους και αυξήσουν τις ικανότητές τους στο επαγγελματικό τους περιβάλλον έχοντας ως στόχο την επαγγελματική ανέλιξη, την αλλαγή καριέρας ή και την ενδυνάμωση της παρούσας θέσης τους.

    Απευθύνεται
    Σε επαγγελματίες του marketing και της επικοινωνίας για την εξειδίκευση στον τομέα της επικοινωνίας και την επαγγελματική τους εξέλιξη.
    Σε εργαζόμενους/ στελέχη μικρομεσαίων επιχειρήσεων που επιθυμούν να αναπτύξουν περαιτέρω την επιχείρησή τους.
    Σε ελεύθερους επαγγελματίες για την ανάπτυξη του πελατολογίου τους.
    Σε φοιτητές/ απόφοιτους σχολών - ανεξαρτήτως ειδικότητας - για την ενίσχυση του βιογραφικού τους και την απόκτηση επαγγελματικών δεξιοτήτων.

    Πρόγραμμα & ενότητες

    Τεχνικές Επιοινωνίας
    Unit 1
    Εισαγωγή-Ορισμός
    Τρόποι-Μέθοδοι Επικοινωνίας
    Είδη Επικοινωνίας
    Στάδια Επικοινωνίας
    Μοντέλα Επικοινωνίας
    Μορφές Ανατροφοδότησης
    Μοντέλο Lasswell
    Μοντέλο Berlo
    Μοντέλο Gerbner
    Κωδικοποίηση/Αποκωδικοποίηση

    Unit 2
    Μοντέλα Συμπεριφορών -D.C.I.S.
    Εμπόδια στην επικοινωνία
    Ακρόαση-Τύποι Ακρόασης
    Λεκτική Επικοινωνία
    Φωνή-Χαρακτηριστικά φωνής
    Μη λεκτική επικοινωνία
    Είδη μη λεκτικής επικοινωνίας

    Unit 3
    Παραγλωσσικά στοιχεία
    Γλώσσα Σώματος
    Προετοιμάζω τον εαυτό μου για επικοινωνία
    Στέλνω το μήνυμα
    Προφορικός λόγος
    Γραπτός λόγος
    Είδη-Πλεονεκτήματα-Μειονεκτήματα γραπτού λόγου

    Unit 4
    Παρουσιάσεις
    Στυλ επιρροής στην παρουσίαση
    Είδη συμπεριφορών
    Τεχνικές επιβολής
    Χειρισμός διαφωνιών
    Πειθώ-Επηρεασμός
    Προσωπικά Χαρακτηριστικά
    ΑΣΚΗΣΗ
    Θεωρία Χ & Ψ
    Θεωρία του Maslow
    Επαγγελματική Επικοινωνία

    Δημόσιες Σχέσεις
    Ορισμοί Δημοσίων Σχέσεων, Code of Conduct 
    • Βρετανική και Αμερικανική Σχολή 
    • Εταιρική Εικόνα, Εταιρική Ταυτότητα, Εταιρική Φήμη 
    • Τι δεν είναι Δημόσιες Σχέσεις σε διαφήμιση, πωλήσεις, δημοσιότητα, ενημέρωση 
    • Προπαγάνδα: έννοια, εφαρμογές, δεοντολογία 
    • Ο ρόλος της επικοινωνίας στις Δημόσιες Σχέσεις: βασικά στοιχεία επικοινωνίας και συναίσθημα. 
    Σωματική επικοινωνία.Το κτίσιμο αμοιβαίων σχέσεων εμπιστοσύνης 
    • Φορείς Δημοσίων Σχέσεων: το έργο και τα προσόντα των φορέων. Η επιλογή του μέσου 
    • Πλάνο Δημοσίων Σχέσεων: στρατηγική σκέψη, διοίκηση και στάδια στρατηγικού σχεδιασμού 
    • Πλάνο Δημοσίων Σχέσεων: οφέλη, measurement επιτυχίας, ανατροφοδότηση 
    • Εφαρμογή πλάνου: ο ρόλος της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, Χορηγίες 
    • Ασκήσεις, Παραδείγματα, Σύγχρονες Περιπτώσεις 
    • Εφαρμογή πλάνου: σύνδεση με ΜΜΕ , Δελτίο Τύπου, ενδοεταιρικές Δημόσιες Σχέσεις 
    • Κυβέρνηση, Κυβερνητικοί Μηχανισμοί και ΜΚΟ 
    • Διαμόρφωση του μηνύματος, Image Making 
    • Εξυπηρέτηση Πελατών Εταιρική Φιλοξενία 
    • Ομιλίες, εταιρικές εκδηλώσεις, event management 
    • Ασκήσεις, Παραδείγματα, Σύγχρονες Περιπτώσεις

    Management
    Εισαγωγή - Λειτουργίες - Δεξιότητες Manager
    Επίπεδα Management - Εξέλιξη Management
    Ορισμός οργανισμού κ Επιχείρησης
    Προγραμματισμός - Στρατηγική - Είδη στόχων - Είδη προγραμματισμών
    Εταιρικοί στόχοι - Αναγκαιότητα , διαδικασίες & βασικές αρχές προγραμματισμού
    Χαρακτηριστικά στόχων - M.B.O. - Ανάπτυξη κ διαδικασίες προγραμμάτων - Λήψη αποφάσεων - Τύποι αποφάσεων
    Δημιουργικότητα – Καινοτομία
    Δημιουργικό άτομο - Ανάπτυξη Δημιουργικότητας - Εντοπισμός προβλήματος - Εύρεση στοιχείων - Ανάλυση προβλήματος
    Γέννηση Ιδεών - Αξιολόγηση , επιλογή - Υλοποίηση ιδέας – Creativity Game
    Διεύθυνση & Ηγεσία - Motivation - Manager Vs Leader
    Ορισμός ηγεσίας - Χαρακτηριστικά Manager - Χαρακτηριστικά Leader
    Συμπεριφορά ηγέτη - Μοντέλο Διοίκησης τότε και τώρα - Στυλ ηγεσίας (Ανάλυση)
    Επικοινωνία - Ορισμός - Στοιχεία - Σκοπός επικοινωνίας
    Είδη επικοινωνίας - Μορφές επικοινωνίας - Ροή και εμπόδια επικοινωνίας
    Η ομάδα στην εργασία – Case study Αναγκαιότητα - Χαρακτηριστικά - Είδη ομάδων
    Χρησιμότητα ομάδας - Δημιουργία - Στάδια ανάπτυξης - Συνεκτικότητα
    Συγκρούσεις - Είδη συγκρούσεων - Τρόποι αποφυγής - Έρευνα για τις συγκρούσεις

    Marketing
    Η έννοια, ο ορισμός του marketing στις επιχειρήσεις.
    Είδη marketing. Διαφορές marketing και πωλήσεων. Το marketing mix. Από τα 4P στα 4C
    Είδη marketing, τμηματοποίηση αγοράς, κίνητρα καταναλωτών, παράγοντες επιρροής καταναλωτών
    Το προϊόν, δημιουργία και ανάπτυξη νέων προϊόντων, έρευνα αγοράς και έρευνα marketing
    Εικόνα προϊόντος, εμπορικό σήμα, κύκλος ζωής προϊόντος, τάσεις και μόδα
    Τιμή πώλησης, στρατηγική τιμών, προσφορές, εκπτώσεις
    Η σημασία της τοποθεσίας, σημεία πώλησης, εμπορικά κέντρα, οργάνωση πωλήσεων, επικοινωνία
    Διαφήμιση και δημόσιες σχέσεις, το διαδίκτυο, κοινωνικά δίκτυα, το μέλλον των πωλητών και των φυσικών σημείων πώλησης

    Διαφήμιση & Διαφήμιση στο Internet
    Εισαγωγή - έννοιες - μέσα
    Η διαφήμιση στη ζωή μας - διαφήμιση και προβολή προϊόντος
    Η εξέλιξη της διαφήμισης- είδη διαφήμισης- τεχνικές διαφήμισης-εργαλεία
    Αγοραστική συμπεριφορά - οι ψυχολογικές πλευρές της συμπεριφοράς καταναλωτή
    Επιδράσεις περιβάλλοντος, οικογένειας, κοινωνικής τάξης - αγοραστική απόφαση
    Στάσεις
    Media planner - media planning - ο ρόλος κάθε μέσου χωριστά - μετρήσεις
    Στρατηγικές προώθησης
    Διαμόρφωση διαφημιστικών στόχων
    Διαφήμιση και internet
    Sms - το "σιωπηλό" marketing - εφαρμογές - τεχνικές
    Ειδικά θέματα internet marketing - social media
    Οι εμπλεκόμενοι στη διαφήμιση - στοιχεία λειτουργίας διαφ. Εταιρείας
    Επιλογή διαφημιστικής εταιρείας
    Δομή και λειτουργία διαφημιστικής εταιρείας
    Η σύγχρονη διαφήμιση -δεοντολογία

    Πωλήσεις
    Βασικές αρχές επιχειρηματικότητας - Κατάσταση στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον
    Εισαγωγή στην διαδικασία της συμβουλευτικής πώλησης
    Μεθοδολογία πωλήσεων SPEND
    Μεθοδολογία υποστήριξης πωλήσεων OODA
    Η συμβουλευτική πώληση και η ενεργός επικοινωνία
    Διαχείριση πελατειακής βάσης
    Διαχείριση αντιρρήσεων
    Τύποι πελατών
    Εισπράξεις απαιτήσεων
    Στρατηγική SOS
    Αναπαραστάσεις Ρόλων
    Ανακεφαλαίωση - Καλές πρακτικές –Case studies

    Διάρκεια 
    120 ώρες

    Κόστος προγράμματος 
    €900 | Early Bird έως 07.01.2019
    €1.300 Booking

    Απαραίτητη η προεγγραφή.

    Μαθήματα κάθε Δευτέρα-Τετάρτη | 10:00-15:00
    Έναρξη: 21.01.2018

    Διεύθυνση Διεξαγωγής

    Λεωφ. Ελ. Βενιζέλου 104, Καλλιθέα 176 76, Ελλάδα

    Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Πόσο κάνει Τρία και Δύο?

    Διοργανωτής

    ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ Σκοπός : Η δημιουργία σχέσης στρατηγικού συνεταιρισμού (partnership relationships) με τα μέλη μας, συμβάλλοντας με κάθε &t... προφίλ διοργανωτή