Professional Diploma Digital Marketing Christmas 2018 | 4 ημέρες
Look Forward 2019
10-13.12.2018
(17:00 – 21:00)
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
Σκοπός μας δεν είναι να μάθετε μόνο Digital Marketing, αλλά τι είναι πραγματικά Marketing.
Το ΚΕΑΚ (Κέντρο Επιχειρηματικότητας Ανάπτυξης & Καινοτομίας), με σαφή προσανατολισμό στην τεκμηρίωση της γνώσης και της δια βίου μάθησης, σε συνεργασία με το Future Business School, διοργανώνει το πρόγραμμα Professional Diploma in Digital Marketing.
Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο και μόνο πρακτικό Professional Workshop 4 ημερών, με το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό, ότι καλύπτει πλήρως την ‘’σουίτα’’ των ψηφιακών καναλιών marketing που χρησιμοποιούνται από επαγγελματίες του κλάδου σήμερα.
Τα μεγαλύτερα ψηφιακά εμπορικά σήματα και οργανισμοί του κόσμου, πλέον αναπτύσσουν συνεργασίες μέσω των Digital Καναλιών Επικοινωνίας.
Θεματολογία Professional Diploma in Digital Marketing:
Digital Marketing & Strategy (Digital & Traditional)
Website Optimization & SEO | Keywords & More
Content Marketing & Strategy
Social Media Marketing for
Facebook | Instagram | Pinterest | Twitter | LinkedIn | Vimeo | YouTube | Beam | Quora
Google Webmaster Tools - Analytics - AdWords
Brainstorming Ideas
Email Marketing & Personalization Fields
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος και μετά από τη διαδικασία Multiple Choice Examination 15 Ερωτήσεων ή ενός Case Study, οι συμμετέχοντες λαμβάνουν Professional Diploma στο Digital Marketing.
Κόστος προγράμματος:
90€ (Early Bird έως 30.11.2018)
180€ (Booking)
*Το κόστος περιλαμβάνει όλους τους φόρους και είναι τελικό για τις 4 ημέρες, συμπεριλαμβάνοντας και το multiple choice Examination.
**Εκτός από την προεγγραφή σας, για τη συμμετοχή σας στο πρόγραμμα είναι απαραίτητη η καταβολή του ποσού των €90 για τη διασφάλιση της θέσης σας.
Απαραίτητη η προεγγραφή.
Εισηγητής : Γεράσιμος Τζαμαρέλος,Ph.D.
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος,Ph.D είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην ψυχολογία του καταναλωτή. Επιπλέον, έχει 3 Μετα-Διδακτορικούς τίτλους στην Συμπεριφορά Καταναλωτή, στο Digital Branding και στον τομέα του Personalization Fields in Digital Campaigns.
Είναι Έμπειρος και Εγκεκριμένος Καθηγητής επιχειρηματικών σεμιναρίων Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και Δημόσιων Οργανισμών, με εξειδίκευση σε θέματα Digital Marketing και Επιχειρηματικότητας.
Στην Ακαδημαική καριέρα του έχει πάνω από 9.500+ ώρες Διδασκαλίας στην Ελλάδα και πάνω από 2.500+ σε Πανεπιστήμια του Εξωτερικού, τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Αμερική.