• Λιτή διαχείριση για ξενοδοχειακές επιχειρήσεις Θεσσαλονίκη

  • Ημερομηνία & Ώρα Διεξαγωγής: 27/11/2018 09:00
  • Διεύθυνση Διεξαγωγής: Κολοκοτρώνη 16, Σταυρούπολη 564 30, Ελλάδα
  • Διοργανωτής: Greece Lean Six Sigma
  • Περισσότερες Πληροφορίες: Πατήστε εδώ
  • Κόστος: €450
  • Άλλες πληροφορίες σχετικές με το κόστος:

    Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στο ποσό των 450 ΕυρώΥπάρχει η δυνατότητα τμηματικής πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας 2 δόσεων. Αποτυχία πληρωμής κάποιας δόσης συνεπάγεται τον εξ’ ολοκλήρου αποκλεισμό του εκπαιδευόμενου από το υπόλοιπο του προγράμματος.

    Παρέχονται οι παρακάτω εκπτώσεις:

    10% σε AΜΕΑ, άνεργους, πολύτεκνους, μέλη πολύτεκνης οικογένειας (4+) και σε ομαδικές εγγραφές (10+)

    Για να δηλώσετε συμμετοχή, συμπληρώστε την επισυναπτόμενη φόρμα συμμετοχής και αποστείλτε τη στο info@greeceleansixsigma.gr

  • προσθήκη στα ♥ αγαπημένα

    LEAN MANAGEMENT ΓΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 16 ΩΡΩΝ – 27/11 - 28/11 ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ LAZART ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

    ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

    Το σεμινάριο απευθύνεται σε Διευθυντές, ιδιοκτήτες και διοικητικά στελέχη ξενοδοχειακών μονάδων ή συγκροτημάτων όλων των μεγεθών και τύπων (καταφύγιο, ξενώνας, καταλύματα, δωμάτια, ξενοδοχείο κλπ) και σε όλα τα άτομα που εξυπηρετούν και διαχειρίζονται άμεσα ή έμμεσα πελάτες ξενοδοχειακών μονάδων ή συγκροτημάτων (τηλ. επισιτιστικά τμήματα, τμήμα υποδοχής και τμήμα ορόφων κλπ) και θα ήθελαν να έχουν μια πρώτη επαφή με την μεθοδολογία, τις προοπτικές εφαρμογής και τις δυνατότητες του Lean Six Sigma καθώς και τον τρόπο εφαρμογής του στην ελληνική ξενοδοχειακή επιχείρηση

    ΣΚΟΠΟΣ

    Σκοπός του προγράμματος είναι οι εκπαιδευόμενοι να γνωρίσουν μέσα από ένα έντονο διαδραστικό εργαστήρι τη φιλοσοφία και τα εργαλεία της Λιτής Διαχείρισης με στόχο την βελτιστοποίηση των εσωτερικών τους διεργασιών και της συνολικής εικόνας της μονάδας τους στον πελάτη.

    H εφαρμογή των βελτιώσεων αρχίζει αμέσως μόλις οι συμμετέχοντες ολοκληρώσουν το workshop. Δεν υπάρχει τίποτα θεωρητικό ή υποθετικό, υλοποιείται μια πραγματική αλλαγή.

    To εργαστήριο είναι μια πρακτική επιλογή ανάμεσα σε επιτυχημένες εταιρίες του ξενοδοχειακού τομέα, με αποδεδειγμένη τη μείωση των αποβλήτων, την αύξηση της αποδοτικότητας, την εξοικονόμηση χρημάτων, καθώς και την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών.

    Lean: Lean είναι η διαδικασία περιορισμού της άσκοπης προσπάθειας (waste) με σκοπό τη δημιουργία αξίας (value) για όλους τους συμμετόχους (stakeholders) μίας επιχείρησης

    ΑΝΑΛΥΣΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ

    Ανάλυση του συνόλου των εργαλείων και μεθοδολογιών της Λιτής Διαχείρισης μέσω case studies σχετικών με τον τουρισμό που στοχεύει στη συνεχή μείωση όλων των απωλειών στην παραγωγή επιτυγχάνοντας μείωση κόστους παραγωγής, αύξηση απόδοσης και μικρότερους χρόνους εξυπηρέτησης.

    1. Customer and business value
    2. PDCA Airplane game
    3. Book a hotel process and SIPOC
    4. Διάγραμμα αιτίου αποτελέσματος & 5 Γιατί
    5. Επίπεδο ικανοποίησης πελάτη - Μοντέλο Κάνο
    6. The hotel Customer journey mapping tool
    7. Supply chain response matrix
    8. The Hotel Lobby case study
    9. Kaizen
    10. 8 types of waste in reservation process & procurement
    11. 5S in Housekeeping & Maintenance
    12. Improving Quality through Value Stream Mapping: A hotel case
    13. Παιχνίδι προσομοίωσης – LEGO Hotel

    Μπορεί να γίνει επιδότηση του προγράμματος επιμόρφωσης μέσω του πόρου ΛΑΕΚ ΟΑΕΔ 0,24%.

    Αιτήσεις γίνονται δεκτές από 02/07/2018 έως 08/11/2018 και μόνον ηλεκτρονικά.

    Διεύθυνση Διεξαγωγής

    Κολοκοτρώνη 16, Σταυρούπολη 564 30, Ελλάδα

    Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Πόσο κάνει Τρία και Δύο?

    Διοργανωτής

    Greece Lean Six Sigma Η αποστολή της Greece Lean Six Sigma είναι να εκπαιδεύσει και να προπονήσει τις ελληνικές επιχειρήσεις με στόχο &t... προφίλ διοργανωτή