• Post Diploma in Digital Marketing | 1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

  • Ημερομηνία & Ώρα Διεξαγωγής: 02/07/2018 10:00
  • Διεύθυνση Διεξαγωγής: Λεωφ. Ελ. Βενιζέλου 104, Καλλιθέα 176 76, Ελλάδα
  • Διοργανωτής: ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ
  • Περισσότερες Πληροφορίες: Πατήστε εδώ
  • Κόστος: €80
  • Άλλες πληροφορίες σχετικές με το κόστος:

    Κόστος προγράμματος
    80€ (Early bird έως 29 Ιουνίου 2018) - ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΔΩ...
    180€ (Booking)

  • προσθήκη στα ♥ αγαπημένα

    Post Diploma in Digital Marketing
    02 – 06 Ιουλίου 2018
    (10:00 – 15:00)

    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ - ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

    Το ΚΕΑΚ (Κέντρο Επιχειρηματικότητας Ανάπτυξης & Καινοτομίας), με σαφή προσανατολισμό στην τεκμηρίωση της γνώσης και της δια βίου μάθησης, διοργανώνει σε συνεργασία με το Innovation Factory και το Digi Camp, ένα ειδικά σχεδιασμένο πρακτικό πρόγραμμα, το  «Post Diploma in Digital Marketing».

    Πρόκειται για έναν εντατικό κύκλο μαθημάτων συνολικής διάρκειας 25 ωρών, για όσους επιθυμούν να εμβαθύνουν και να πιστοποιήσουν τη γνώση τους στο Digital Marketing.

    Απευθύνεται:

    • Σε επαγγελματίες του marketing και της επικοινωνίας για την εξειδίκευση στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας και την επαγγελματική τους εξέλιξη/ διεύρυνση στο κλάδο τους.
    • Σε εργαζόμενους/ στελέχη μικρομεσαίων επιχειρήσεων που επιθυμούν να αναπτύξουν περαιτέρω την επιχείρησή τους (στην Ελλάδα ή διεθνώς).
    • Σε ελεύθερους επαγγελματίες για την ανάπτυξη του πελατολογίου τους.
    • Σε φοιτητές/ απόφοιτους σχολών - ανεξαρτήτως ειδικότητας - για την ενίσχυση του βιογραφικού τους και την απόκτηση επαγγελματικών δεξιοτήτων.
    • Σε νέους επιχειρηματίες που αναζητούν αποτελεσματικούς και οικονομικούς τρόπους προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.

     Όλη η θεματολογία θα πραγματοποιηθεί σε επίπεδο εργαστηρίου, με πρακτικά παραδείγματα.

    Αναλυτικότερα η θεματολογία Προγράμματος:

    Day 1 Δευτέρα (02.07.2018) – (10:00 – 15:00)

    *Digital Marketing & branding | Digital Marketing Plan analysis

    *Digital Strategy

    *Content Marketing for Social Media Strategy

    Day 2 Τρίτη (03.07.2018) – (10:00 – 15:00)

    *SEO

    *Websites & apps

    *Email Marketing

    Day 3 Τετάρτη (04.07.2018) – (10:00 – 15:00)

    *Social Media Marketing for:

    (Twitter, Pinterest, Instagram, LinkedIn, Facebook, Periscope)

    Day 4 Πέμπτη (05.07.2018) – (10:00 – 15:00)

    * Google Web Analytics & Web Master Tools
    *Yandex Webmaster Tools
    *Bing Webmaster Tools

    Day 5 Παρασκευή (06.07.2018) – (10:00 – 15:00)

    *Ad Words

    *Re Marketing

    *Search & Analyze Competitors 


    Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες λαμβάνουν Post Diploma στο Digital Marketing από το Innovation Factory (IFF).

    Επιπλέον, υπάρχει και η δυνατότητα για παρακολούθηση του προγράμματος μόνο ανά θεματική ενότητα και ημέρα
    Σε αυτήν την περίπτωση, δίδεται πιστοποίηση παρακολούθησης σεμιναρίου.

    Οι συμμετέχοντες θα διδαχθούν πως:

    Θα σχεδιάζουν επιτυχημένα Websites
    Θα εφαρμόζουν τεχνικές SEO (Search Engine Optimisation)
    Θα γνωρίζουν τις εναλλακτικές επιλογές on line διαφήμισης και θα αξιολογούν την αποτελεσματικότητα της
    Θα σχεδιάζουν και θα υλοποιούν ενέργειες mobile marketing
    Θα χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τα δημοφιλέστερα social media (Facebook, Youtube, Twitter, foursquare, κ.α.) ως εργαλεία marketing και δημοσίων σχέσεων
    Θα σχεδιάζουν και θα υλοποιούν ενοποιημένη στρατηγική ψηφιακής επικοινωνίας για τον οργανισμό/ επιχείρηση που βρίσκονται

    Κόστος προγράμματος
    80€ (Early bird έως 29 Ιουνίου 2018) - ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΔΩ...
    180€ (Booking)

    Κόστος ανά ημέρα & θεματική ενότητα: 40€ | Σε περίπτωση που κάποιος επιθυμεί να δει μόνο κάποια/ες ενότητες του προγράμματος.

    Απαραίτητη η προεγγραφή.

    Εισηγητής: Dr. Gerasimos Tzamarelos

    Gerasimos P. Tzamarelos (born 30 April 1977 in Athens) is the Managing Partner & Professor of KEAK | Centre of Entrepreneurship Development & Innovation in Athens. He received his Masters degree at the University of Kingston and his Ph.D. at McGill, both in Strategic Marketing Management. He did postdoctoral work in Consumer Behaviour & Psychology at Harvard University and in behavioural science at the University of McGill.

    Gerasimos P. Tzamarelos is a respectful Professor of modern marketing and expert on strategic marketing Communication.

    He has consulted for many Companies, and others in the areas of marketing strategy and planning, marketing organisation and international marketing. He has also advised Foundation Schools on how to develop and position the skills and resources of their companies for global competition.

    Διεύθυνση Διεξαγωγής

    Λεωφ. Ελ. Βενιζέλου 104, Καλλιθέα 176 76, Ελλάδα

    Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Πόσο κάνει Τρία και Δύο?

    Διοργανωτής

    ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ Σκοπός : Η δημιουργία σχέσης στρατηγικού συνεταιρισμού (partnership relationships) με τα μέλη μας, συμβάλλοντ&... προφίλ διοργανωτή