• ITIL Foundation 2011 Edition

  • Ημερομηνία & Ώρα Διεξαγωγής: 01/10/2018 17:00
  • Διεύθυνση Διεξαγωγής: Αλεξάνδρου Παπαναστασίου 66, Θεσσαλονίκη 546 42, Ελλάδα
  • Διοργανωτής: Infolab Enterprise Training
  • Περισσότερες Πληροφορίες: Πατήστε εδώ
  • Κόστος:
  • Άλλες πληροφορίες σχετικές με το κόστος:

    Σε ποιούς απευθύνεται;

    Το σεμινάριο απευθύνεται σε Specialists in IT coordination, IT Consultants, IT Managers and team members, Project Leaders, General Managers, IT Salespeople καθώς και σε όσους θέλουν να αποκτήσουν την πιστοποίηση ITIL Foundation 2011 Edition και επιθυμούν να προετοιμαστούν για την εξέταση. Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι εξοικειωμένοι με IT υπηρεσίες και ορολογία.

    Ποιος είναι ο στόχος του σεμιναρίου;

    Στόχος του σεμιναρίου είναι να παρουσιάσει στους συμμετέχοντες τις βασικές αρχές του IT Service Management όπως αυτές περιγράφονται στην έκδοση 2011 της IT Infrastructure Library (ITIL). Οι εκπαιδευόμενοι με την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης μπορούν να πιστοποιηθούν συμμετέχοντας στις εξετάσεις ITIL που υλοποιούνται στο επίσημο εξεταστικό κέντρο της INFOLAB.

    Κωδικός σεμιναρίου

    9401

    Διάρκεια

    24 ώρες

    Προϋποθέσεις συμμετοχής στο σεμινάριο

    Participants should be familiar with IT services and terminology.

    Εκπαιδευτικό υλικό

    Παρέχεται στους συμμετέχοντες, για 3 μήνες, εφαρμογή λογισμικού, με quiz για την εμπέδωση του υλικού.

    Για πληροφορίες και εγγραφές επικοινωνείστε με τον Βαγγελινό Ηρακλή στο 2310914191 ή με e-mail στο ivangelinos@infolab.gr 

  • προσθήκη στα ♥ αγαπημένα

    Θεματικές ενότητες

    Introduction

    • History of ITIL
    • ITIL Qualification scheme

    Service Management as a practice

    • Service
    • Service Management
    • Processes
    • Roles
    • Organisation

    The Service Lifecycle

    • The Structure, Scope, Components and Interfaces of the ITIL Library
    • ITIL Service Life cycle

    Service Strategy

    • Service Models
    • Service Portfolio Management
    • Demand Management
    • Financial Management
    • Return on Investment

    Service Design

    • Service Catalogue Management
    • Service Level Management
    • Capacity Management
    • Availability Management
    • IT Service Continuity Management
    • Information Security Management
    • Supplier Management

    Service Transition

    • Change Management
    • Service Asset and Configuration Management (SACM)
    • Release and Deployment Management
    • Service Knowledge Management

    Service Operation

    • Incident Management
    • Event Management
    • Request Fulfilment
    • Problem Management
    • Access Management

    Continual Service Improvement

    • The Continual Service Improvement Model
    • IT Governance across the Service Lifecycle

    Technology and Architecture

    • Generic requirements for an integrated set of Service Management Technology
    • Understand how Service Automation assists with integrating Service Management processes

    Related Standards and Frameworks

    • ISO/IEC 20000
    • ISO 27000
    • ISO 9000
    • ISO 19770
    • ISO 15504
    • SixSigma
    • COBIT
    • CMMI

    Διεύθυνση Διεξαγωγής

    Αλεξάνδρου Παπαναστασίου 66, Θεσσαλονίκη 546 42, Ελλάδα

    Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Πόσο κάνει Τρία και Δύο?

    Διοργανωτής

    Infolab Enterprise Training H INFOLAB, διαθέτοντας 11 συνολικά αίθουσες πιστοποιημένες από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων κ&alph... προφίλ διοργανωτή