• Digital Marketing Advance

  • Ημερομηνία & Ώρα Διεξαγωγής: 20/02/2018 10:00
  • Διεύθυνση Διεξαγωγής: Λεωφ. Ελ. Βενιζέλου 104, Καλλιθέα 176 76, Ελλάδα
  • Διοργανωτής: ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ
  • Περισσότερες Πληροφορίες: Πατήστε εδώ
  • Κόστος: €60
  • Άλλες πληροφορίες σχετικές με το κόστος:

    Κόστος προγράμματος:
    60€ - Early Bird έως 15.02.2018
    110€ - Booking

  • προσθήκη στα ♥ αγαπημένα

    Digital Marketing Advance
    20-23 Φεβρουαρίου 2018
    (10:00 – 14:00)
    ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΔΩ...

    Το ΚΕΑΚ (Κέντρο Επιχειρηματικότητας Ανάπτυξης & Καινοτομίας), με σαφή προσανατολισμό στην τεκμηρίωση της γνώσης και της δια βίου μάθησης, διοργανώνει το ολοκληρωμένο και πλέον καθιερωμένο-ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα, που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες επαγγελματικές απαιτήσεις του μάρκετινγκ και της εταιρικής επικοινωνίας, το «Digital Marketing Advance».

    Πρόκειται για έναν εντατικό κύκλο μαθημάτων συνολικής διάρκειας 20 ωρών, για όσους επιθυμούν να εμβαθύνουν τη γνώση τους και να εξειδικευτούν στο Digital Marketing.

    Απευθύνεται:
    • Σε επαγγελματίες του marketing και της επικοινωνίας για την εξειδίκευση στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας και την επαγγελματική τους εξέλιξη/ διεύρυνση στο κλάδο τους.
    • Σε εργαζόμενους/ στελέχη μικρομεσαίων επιχειρήσεων που επιθυμούν να αναπτύξουν περαιτέρω την επιχείρησή τους (στην Ελλάδα ή διεθνώς).
    • Σε ελεύθερους επαγγελματίες για την ανάπτυξη του πελατολογίου τους.
    • Σε φοιτητές/ απόφοιτους σχολών - ανεξαρτήτως ειδικότητας - για την ενίσχυση του βιογραφικού τους και την απόκτηση επαγγελματικών δεξιοτήτων.
    • Σε νέους επιχειρηματίες που αναζητούν αποτελεσματικούς και οικονομικούς τρόπους προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.

    Όλη η θεματολογία θα πραγματοποιηθεί σε επίπεδο εργαστηρίου, με πρακτικά παραδείγματα, βάση των δικών σας αναγκών.

    Αναλυτικότερα η θεματολογία Προγράμματος:
    Day 1 Τρίτη (20.02.2018) – (10:00 – 14:00)
    *Digital Marketing Strategy & branding
    *Digital Content
    *SEO & SEM
    *Email & Mobile Marketing

    Day 2 Τετάρτη (21.02.2018) - (10:00-14:00)
    *Social Media advertising
    *Social Media Marketing & Tactics
    *Risk Management in Social Media
    * Digital Selling Skills
    * On Line PR

    Day 3 Πέμπτη (22.02.2018) – (10:00 – 14:00)
    * Web Analytics
    *Target Audience
    *Consumer Buying Decisions (Digital Channels)
    *Search & Analyze Competitors
    *Digital Projects (Case Studies)

    Day 4 Παρασκευή (23.02.2018) – (10:00 – 14:00)
    *YouTube Marketing Strategy
    *Pinterest Marketing Strategy
    *59 Key Digital Marketing Tools

    Οι συμμετέχοντες θα διδαχθούν πως:

    Θα σχεδιάζουν επιτυχημένα Websites
    Θα εφαρμόζουν τεχνικές SEO (Search Engine Optimisation)
    Θα γνωρίζουν τις εναλλακτικές επιλογές on line διαφήμισης και θα αξιολογούν την αποτελεσματικότητα της
    Θα σχεδιάζουν και θα υλοποιούν ενέργειες mobile marketing
    Θα χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τα δημοφιλέστερα social media (Facebook, Youtube, Twitter, instagram κ.α.) ως εργαλεία marketing και δημοσίων σχέσεων
    Θα σχεδιάζουν και θα υλοποιούν ενοποιημένη στρατηγική ψηφιακής επικοινωνίας για τον οργανισμό/ επιχείρηση που βρίσκονται

    Κόστος προγράμματος:
    60€ - Early Bird έως 15.02.2018
    110€ - Booking

    Απαραίτητη η προεγγραφή.

    Εισηγητής : Γεράσιμος Τζαμαρέλος
    Ο κ. Γεράσιμος Τζαμαρέλος είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην ψυχολογία του καταναλωτή. Είναι Έμπειρος και Εγκεκριμένος Καθηγητής επιχειρηματικών σεμιναρίων Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και Δημόσιων Οργανισμών, με εξειδίκευση σε θέματα Digital Marketing και Επιχειρηματικότητας.

    Πρόσβαση: Μετρό-Ηλεκτρικός: Σταθμός «Ταύρος», Λεωφορεία: 040, Στάση «Αγ. Πάντων»,
    Τρόλεï: No. 1 & 5, Στάση «Αγ. Πάντων».

    Διεύθυνση Διεξαγωγής

    Λεωφ. Ελ. Βενιζέλου 104, Καλλιθέα 176 76, Ελλάδα

    Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Πόσο κάνει Τρία και Δύο?

    Διοργανωτής

    ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ Σκοπός : Η δημιουργία σχέσης στρατηγικού συνεταιρισμού (partnership relationships) με τα μέλη μας, συμβάλλοντ&... προφίλ διοργανωτή