• Εκπαίδευση Executive Secretary - Αθήνα

  • Ημερομηνία & Ώρα Διεξαγωγής: 17/12/2018 09:30
  • Διεύθυνση Διεξαγωγής: Παρθενώνος 19, Αθήνα 117 42, Ελλάδα
  • Διοργανωτής: AQS - Advanced Quality Services Ltd.
  • Περισσότερες Πληροφορίες: Πατήστε εδώ
  • Κόστος: €585
  • Άλλες πληροφορίες σχετικές με το κόστος:

    Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη συμμετοχή και άνω παρέχεται έκπτωση 20%.

  • προσθήκη στα ♥ αγαπημένα

    Εκπαίδευση Executive Secretary - Αθήνα

    Η σύγχρονη Executive Secretary είναι ένα πολύτιμο Στέλεχος για κάθε Οργανισμό. Απαιτείται να έχει πολυδιάστατα χαρακτηριστικά και Δεξιότητες για να επιτελεί με επαγγελματισμό τον ρόλο της στην δημιουργία ενός Εργασιακού περιβάλλοντος υψηλής Ποιότητας, μέσα από:

    • Σωστή ιεράρχηση Προτεραιοτήτων

    • Αποτελεσματική Επικοινωνία

    • Αναλυτικό και πλήρη Προγραμματισμό Εργασιών

    • Ποιοτική Διαχείριση Εκδηλώσεων (Event Management)

    • Διαμόρφωση του χώρου του Γραφείου με σωστά κριτήρια αισθητικής

    • Επιτυχημένη Διαχείριση καθημερινών Κρίσεων - Συγκρούσεων

    • Αποτελεσματική, αλλά με λεπτότητα Διαχείριση «ανεπιθύμητων εισβολέων» στο Γραφείο της Διεύθυνσης

    • Διαμόρφωση της αμφίδρομης Επικοινωνίας με τον Προϊστάμενο, που συμβάλλει στην υψηλή Παραγωγικότητα


    Στο σεμινάριο αυτό, μέσα από Διαδραστικές Ασκήσεις, Role Playing και παραδείγματα εμπεδώνονται τεχνικές και τρόποι Διαχείρισης για πλήθος καταστάσεων που αντιμετωπίζει καθημερινά η Executive Secretary, ενώ παρουσιάζεται και ένα πρωτοποριακό paperless Σύστημα Διαχείρισης της Καθημερινότητας, δηλαδή όλων των εισερχόμενων πληροφοριών, ενεργειών και εκκρεμοτήτων που απογειώνει την Παραγωγικότητα της Executive Secretary και των υπολοίπων Διευθύνσεων του Γραφείου.

    Επιπλέον, θα βοηθήσει τις Γραμματείς στην προσωπική τους ανάπτυξη καθώς και την εικόνα τους.

    ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ           ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΥΛΙΚΟΥ      

    ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

    • Σε Γραμματείς της Γενικής Διεύθυνσης και των υπολοίπων Διευθύνσεων.

    • Σε όλα τα υποστηρικτικά Στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών

    • Με δεδομένο ότι η Αποδοτική Λειτουργία του Γραφείου δεν επηρεάζει μόνο την Γραμματεία, αλλά και όλους όσους υποστηρίζονται από το Γραφείο, το σεμινάριο αυτό είναι κατ΄ ουσίαν απαραίτητο σε όλα τα Στελέχη.

    ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

    • Θα αντιληφθούν σε μεγάλο βαθμό τον σημαντικό ρόλο της Executive Secretary

    • Θα εξασκηθούν στις Μεθόδους καλύτερης Διαχείρισης Χρόνου με Εργαλεία και Ασκήσεις

    • Θα ασκηθούν πάνω σε μεθόδους προγραμματισμού Εργασιών

    • Θα εξοικειωθούν με τις Πρακτικές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας

    • Θα ασκηθούν στη Δομημένη Επίλυση Προβλημάτων

    • Θα γνωρίσουν τρόπους ευρύτερης αξιοποίησης των Εφαρμογών Γραφείου

    • Θα εξοικειωθούν με την αποτελεσματική Πρακτική Διαχείρισης Συγκρούσεων

    • Θα μπορούν να υποστηρίξουν πιο αποτελεσματικά τον Προϊστάμενό τους

    • Θα μπορούν να σχεδιάσουν την Προσωπική τους ανάπτυξη

    ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

    1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ

    • Ο ρόλος της σύγχρονης Executive Secretary

    • Απαιτούμενες Γνώσεις και Δεξιότητες


    2. Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ

    • Οι «ληστές» του χρόνου και τρόποι αντιμετώπισής τους

    • Οι κακές συνήθειες και πως τις ξεπερνάμε

    • Διαχείριση Εισερχόμενων – το σημείο απόφασης

    • Καθορισμός Προτεραιοτήτων και Προθεσμιών διεκπεραίωσης

    • Χρήση ειδικών Εργαλείων και Εφαρμογών, που μας ενημερώνουν τι οφείλουμε και τι μας οφείλουν

    • Αναφορές και Δείκτες για την παρακολούθηση της Αποδοτικότητας του Γραφείου

    • Αποτελεσματική επίλυση Προβλημάτων

    • Διαδραστικές Ασκήσεις και role playing


    3. Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ

    • Η συμβολή στη βελτίωση του προγραμματισμού του Προϊσταμένου

    • Διαχείριση διαφωνιών με τον Προϊστάμενο

    • Ο τρόπος που η Executive Secretary δίνει επαίνους στον Προϊστάμενο

    • Η Διαχείριση συσκέψεων και συνεδριάσεων

    • Η Παρακολούθηση (follow up) αποφάσεων Διοίκησης

    • Οργανωμένη Διαχείριση των προτεραιοτήτων της Διεύθυνσης ώστε να υλοποιούνται έγκαιρα τα επείγοντα, αλλά και τα Σημαντικά μη Επείγοντα

    • Διαχείριση ψιθύρων και διαδόσεων που υπονομεύουν το Εργασιακό κλίμα


    4. ΓΡΑΦΕΙΟ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    • Paperless Office και μέθοδοι βελτίωσης Λειτουργίας Γραφείου

    • Κοινή χρήση πληροφοριών και διάχυση Γνώσης

    • Διαθεσιμότητα Γραφείου από οπουδήποτε – Online Office

    • Εργαλεία Διαχείρισης Εργασιών Scanners και αναγνώριση κειμένου (OCR)

    • Χρήση κωδικών (passwords) και Ηλεκτρονική υπογραφή

    • Χρήση Μηχανών Αναζήτησης

    • Αποθήκευση και μεταφορά Αρχείων στο Cloud

    • Τηλεδιασκέψεις Σύγχρονα συστήματα

    • Backup Ασφάλεια και Διαχείριση ευαίσθητων Δεδομένων στο χώρο του Γραφείου

    • Συμβουλές βελτιστοποίησης χρήσης Word, Excel, Power Point

    • Πρακτικές Ασκήσεις


    5. ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

    • Αρχές της Επικοινωνίας

    • Λεκτική Επικοινωνία

    • Εξωλεκτική Επικοινωνία (Η γλώσσα του σώματος)

    • Παραλεκτική Επικοινωνία

    • Ομοιότητες και διαφορές μεταξύ τηλεφωνικής και της άμεσης (πρόσωπο με πρόσωπο) Επικοινωνίας

    • Η βελτίωση της ενδοεταιρικής Επικοινωνίας

    • Κρίσιμα σημεία τηλεφωνικής Επικοινωνίας

    • Λάθη προς αποφυγή – απαγορευμένες φράσεις

    • «Δύσκολες» περιπτώσεις και χειρισμός (Αντιρρήσεις, Διαμαρτυρίες και Παράπονα)

    • Διαδραστικές Ασκήσεις και role playing


    6. ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

    • Το χτίσιμο της Προσωπικής Εικόνας

    • Η Διαχείριση των εντυπώσεων

    • Αυτοαξιολόγηση & Προσωπική Ανάπτυξη

    • Αυξάνοντας την Επιρροή και κερδίζοντας την Εμπιστοσύνη των άλλων

       

     

    Εισηγητές Σεμιναρίου

    Γεώργιος Βάβουλας

    ΜΒΑ, Σύμβουλος Επιχειρήσεων​, ο οποίος έχει διατελέσει Project Manager σε πλήθος Έργων Σχεδιασμού και Ελέγχου Συστημάτων Πληροφορικής, ​Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων, υποστήριξης Εφαρμογής και Αξιολόγησης αποκλίσεων Προτύπων​ Διαχείρισης​, ιδιαιτέρως του ISO 27001:2013. Επίσης, διαθέτει μεγάλη εκπαιδευτική εμπειρία στα παραπάνω αντικείμενα​. Επίσης, διαθέτει πολύχρονη διδακτική εμπειρία σε Εκπαίδευση Γραμματέων και λοιπών στελεχών Υποστήριξης Διοίκησης, σε Οργάνωση Γραφείου και Βελτίωσης Καθημερινότητας και σε τεχνικές ανάπτυξης δεξιοτήτων Διοικητικών Στελεχών.

    Αλέξης Οικονόμου

    Μηχ/γος-Ηλ/γος ΕΜΠ, Industrial Eng. MSc., C.I.T., UK , τ.Δ/νων Σύμβουλος μεγάλης Βιομηχανικής Επιχείρησης, με μακρά και ευρέως φάσματος εμπειρία σε Οργάνωση / Αναδιοργάνωση Επιχειρήσεων και επιχειρησιακή εκπαίδευση (σεμινάρια-workshop). Έχει πραγματοποιήσει ειδικές μεταπτυχιακές σπουδές σε θέματα Οργάνωσης Επιχειρήσεων και έχει πολυετή επαγγελματική δραστηριότητα ως Σύμβουλος – Μελετητής Επιχειρήσεων, Διευθυντής Έργων και Σύμβουλος Οργάνωσης - Εκπαίδευσης, με μεγάλη διδακτική εμπειρία σε Εκπαίδευση Γραμματέων και λοιπών Στελεχών Υποστήριξης Διοίκησης, καθώς και σε τεχνικές ανάπτυξης των δεξιοτήτων τους.

    Ιωάννης Κριτσωτάκις

    Διδάκτωρ του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Βιέννης με εξειδίκευση στο Marketing Εξαγωγών και την επικοινωνία. Πρώην ανώτατο στέλεχος του Ελληνικού Οργανισμού Εξαγωγών και Καθηγητής στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης. Διαθέτει μακροχρόνια διδακτική εμπειρία στην εκπαίδευση στελεχών επιχειρήσεων και ένα πλούσιο συγγραφικό έργο (Εμπορικές Εκθέσεις - Ο Δρόμος για την Επιτυχία, Νικητές οι Πωλήσεις που Αγαπούν οι Πελάτες, Το Τηλέφωνο Φέρνει Κέρδη, Επειδή Ποτέ δεν θα Έχετε μια Δεύτερη Ευκαιρία, Διαπολιτισμική Επικοινωνία)

    Αθανάσιος Μπίκος

    Business Consultant με πολυετή προγραμματιστική εμπειρία, σε Συστήματα MRP, NMS και Paperless Office. Επίσης, διαθέτει σημαντική εμπειρία στο Project Management και στην Εφαρμογή Αρχών Συνεχούς Βελτίωσης (Lean Manufacturing principles) και στον Διοικητικό Τομέα (Lean Administration).

    Χρόνος - Τοποθεσία Διεξαγωγής

    Ημερομηνία Διεξαγωγής: 17-12-2018 έως 18-12-2018

    Ώρες Διεξαγωγής: 09:30 - 17:00

    Πόλη Διεξαγωγής: ΑΘΗΝΑ

    Τοποθεσία Διεξαγωγής: Ξενοδοχείο Divani Palace Acropoils

    Περιγραφή Υλικού

     

    • Εγχειρίδιο «Εκπαίδευση Executive Secretary»

    • Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή

    • Εφαρμογές σε Excel για Event Management, Λειτουργία Ηλεκτρονικού Πρωτοκόλου, Προγραμματισμό Εργασιών και Διαχείριση Έργων

    • Δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για έναν ολόκληρο χρόνο πάνω σε θέματα του σεμιναρίου, μέσω της ιστοσελίδας μας

       

     

    Επιδότηση Σεμιναρίου

    Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί απο τον Ο.Α.Ε.Δ. Η εταιρεία μας αναλαμβάνει να βοηθήσει στη διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών για το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% του Ο.Α.Ε.Δ. 

    Καταληκτική Ημερομηνία Online Υποβολής στον ΟΑΕΔ: 11-12-2018 

    Ακολουθήστε το link για να βρείτε οδηγίες για τον ΟΑΕΔ και να υπολογίσετε το ποσό επιδότησης που αντιστοιχεί στην εταιρία σας

    Διεύθυνση Διεξαγωγής

    Παρθενώνος 19, Αθήνα 117 42, Ελλάδα

    Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Πόσο κάνει Τρία και Δύο?

    Διοργανωτής

    AQS - Advanced Quality Services Ltd. Η AQS - Σύμβουλοι Επιχειρήσεων ιδρύθηκε το 1993 και είναι στελεχωμένη με δυναμικό συμβούλων υψηλής τεχνογν&o... προφίλ διοργανωτή