• Σεμινάριο Εξυπηρέτησης Πελατών: Το Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα της Επιχείρησής σας

  • Ημερομηνία & Ώρα Διεξαγωγής: 11/11/2017 09:30
  • Διεύθυνση Διεξαγωγής: Μεγ. Αλεξάνδρου 2, Αθήνα 104 37, Ελλάδα
  • Διοργανωτής: AMT Consultants
  • Περισσότερες Πληροφορίες: Πατήστε εδώ
  • Κόστος: €160
  • Άλλες πληροφορίες σχετικές με το κόστος:

    Στην τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ.

  • προσθήκη στα ♥ αγαπημένα

    Η Εξυπηρέτηση Πελατών δε θα πρέπει να αφορά απλώς ένα τμήμα της επιχείρησης, αλλά την επιχείρηση συνολικά ”, Tony Hsieh, CEO Zappos.com

    Η AMT Consultants σε συνεργασία με την Business Coaching Lab και την Coaching Leaders σας προσκαλούν σε ένα μοναδικό σεμινάριο για την εξυπηρέτηση πελατών με θέμα: «Το Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα της Επιχείρησής σας». Θα διεξαχθεί το Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2017, στο ξενοδοχείο Wyndham, για πρώτη φορά στην Ελλάδα με τον διεθνούς φήμης εισηγητή, κο Patrick Valtin.

    ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΑΣ ΤΩΡΑ!

    ΣΚΟΠΟΙ:

    • Να σας βοηθήσουμε να κατανοήσετε την καθοριστική σημασία της άριστης και ποιοτικής εξυπηρέτησης προς τον πελάτη.
    • Να γνωρίζουν όλα τα μέλη της ομάδας τι είναι αυτό που χρειάζεται προκειμένου να γίνει κάποιος επιτυχημένος ηγέτης, να εξασφαλίζει την ανάπτυξη μέσα στην ομάδα του και να το κάνει αυτό με τέτοιο τρόπο που θα γίνεται ευχάριστα αποδεκτός από όλους.

    ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: PATRICK VALTIN
    255523_4276345080104_986163961_n1-250x300Ο Patrick Valtin είναι διεθνούς φήμης σύμβουλος και εκπαιδευτής που ειδικεύεται στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των επιχειρήσεων και στην αξιολόγηση ανθρώπινου δυναμικού. Έχει εκπαιδεύσει περισσότερα από 75.000 άτομα σε 30 χώρες σε όλο τον κόσμο και έχει επιβλέψει την αξιολόγηση 20.000 υποψηφίων για 4.000 πελάτες.
    Έχει συμβουλεύσει και εκπαιδεύσει ιδιοκτήτες επιχειρήσεων σε θέματα πωλήσεων, διοίκησης, στρατηγικών Marketing, επιχειρησιακών στρατηγικών, προσλήψεων, οικονομικής ευημερίας και οργάνωσης.

    ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΟΥΝ:

    • Εξυπηρέτηση πελατών: τα σημεία της επιχείρησης όπου η αξία συναντά την ποιότητα.
    • Ποια είναι τα σημαντικότερα λάθη στην εξυπηρέτηση πελατών και πώς να τα αποφύγετε.
    • Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα: τι είναι και από πού ξεκινάει (ποια είναι η πηγή του);
    • Αποτελεσματικός χειρισμός δύσκολων πελατών και παραπόνων.
    • Με ποιους τρόπους θα διασφαλίσετε ότι ο πελάτης θα επιστρέψει ξανά στην επιχείρηση;
    • Ποια είναι τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά των επιχειρήσεων που παρέχουν εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών;
    • Η ΜΑΓΙΚΗ φόρμουλα των σχέσεων στην εργασία: πώς μπορείτε να αναπτύξετε και να διατηρείτε καθημερινά το πιο ελκυστικό, το πιο παραγωγικό περιβάλλον εργασίας, που θα αποτελεί πηγή έμπνευσης.
    • Γιατί ΟΛΟΙ εμπλέκονται στη δημιουργία – ή στην καταστροφή του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος;

    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ:

    • Ημερομηνία: Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2017
    • Τόπος: Wyndham Hotel, Μ. Αλεξάνδρου 2, Αθήνα
    • Διάρκεια:  09:30′ – 16:30′
    • Ώρα προσέλευσης: 09:00′
    • Κόστος: 190,00 ευρώ (δεν συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.)
    • Early Booking: 160,00 ευρώ μέχρι τις 31/10/2017 (δεν συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.)
    • Στο κόστος περιλαμβάνεται διάλειμμα για καφέ, light lunch και πιστοποιητικό παρακολούθησης.
    • Περιορισμένος αριθμός θέσεων.

    ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΑΣ ΤΩΡΑ!

    Για περισσότερες πληροφορίες: 211-7703035 & 6940749008

    Διεύθυνση Διεξαγωγής

    Μεγ. Αλεξάνδρου 2, Αθήνα 104 37, Ελλάδα

    Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Πόσο κάνει Τρία και Δύο?

    Διοργανωτής

    AMT Consultants Η ΑΜΤ (Advanced Management Technology) είναι μια boutique εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων η οποία παρέχει λύσεις για επιχειρηματίες και &sigma... προφίλ διοργανωτή