• Digital Marketing Course

  • Ημερομηνία & Ώρα Διεξαγωγής: 06/06/2017 17:30
  • Διεύθυνση Διεξαγωγής: Ιερά Οδός 75, Αθήνα 118 55, Ελλάδα
  • Διοργανωτής: BusinessKnowHow
  • Περισσότερες Πληροφορίες: Πατήστε εδώ
  • Κόστος: €70
  • Άλλες πληροφορίες σχετικές με το κόστος:
  • προσθήκη στα ♥ αγαπημένα

    Digital Marketing Course

    6 – 10 Ιουνίου 2017

    (17:30 – 21:00)

    To Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών,  διοργανώνει για πρώτη φορά ένα ολοκληρωμένο, ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες επαγγελματικές απαιτήσεις του μάρκετινγκ και της εταιρικής επικοινωνίας.

    Πρόκειται για έναν εντατικό κύκλο μαθημάτων συνολικής διάρκειας 18 ωρών, για όσους επιθυμούν να εμβαθύνουν τη γνώση τους και να εξειδικευτούν στο Digital Marketing.

    Απευθύνεται:

    Σεεπαγγελματίες του marketing και της επικοινωνίαςγια την εξειδίκευση στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας και την επαγγελματική τους εξέλιξη/ διεύρυνση στο κλάδο τους.
    Σεεργαζόμενους/ στελέχη μικρομεσαίων επιχειρήσεωνπου επιθυμούν να αναπτύξουν περαιτέρω την επιχείρησή τους (στην Ελλάδα ή διεθνώς).
    Σεελεύθερους επαγγελματίεςγια την ανάπτυξη του πελατολογίου τους.
    Σεφοιτητές/ απόφοιτους σχολών- ανεξαρτήτως ειδικότητας - για την ενίσχυση του βιογραφικού τους και την απόκτηση επαγγελματικών δεξιοτήτων.
    Σενέους επιχειρηματίεςπου αναζητούν αποτελεσματικούς και οικονομικούς τρόπους προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.

    Όλη η θεματολογία θα πραγματοποιηθεί σε επίπεδο μελετών περίπτωσης με πρακτικά παραδείγματα.

    Αναλυτικότερα η θεματολογία Προγράμματος:

    Day 1 Τρίτη (06.06.2017) – (17:30 – 21:00)

    *Digital Marketing & branding

    *Digital Strategy & Planning

    *Social Media Strategy

    Day 2 Τετάρτη (07.06.2017) – (17:30 – 21:00)

    *SEO

    *Digital Content

    *Social Media advertising

    *Email & Mobile Marketing

    Day 3 Πέμπτη (08.06.2017) – (17:30 – 21:00)

    *Risk Management in Social Media

    *Social Media Marketing for:

    (Google+, Twitter, Facebook, Pinterest, Instagram, LinkedIn)

    *Enterprise Social Networking

    Day 4 Παρασκευή (09.06.2017) – (17:30 – 21:00)

    * Digital Selling Skills

    * SEM

    * Web Analytics

    *Social Media dashboards

    Day 5 Σάββατο (10.06.2017) – (10:00 – 14:30)

    *Target Audience

    *Consumer Buying Decisions (Digital Channels)

    *Search & Analyze Competitors 

    *Digital Project (Case Study)

     

    Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες λαμβάνουν βεβαίωση παρακολούθησης Σεμιναρίου  από το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

    Οι συμμετέχοντες θα διδαχθούν πως:

    Θα γνωρίζουν τις εναλλακτικές επιλογές line διαφήμισης και θα αξιολογούν την αποτελεσματικότητα της
    Θα σχεδιάζουν και θα υλοποιούν ενέργειες mobilemarketing
    Θα χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τα δημοφιλέστερα socialmedia  ως εργαλεία marketing και δημοσίων σχέσεων
    Θα σχεδιάζουν και θα υλοποιούν ενοποιημένη στρατηγική ψηφιακής επικοινωνίας για τον οργανισμό/ επιχείρηση που βρίσκονται
    Θα εφαρμόζουν τεχνικές SEO (Search Engine Optimisation)

    Κόστος προγράμματος: 70€

    Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 06-10.06.2017

    Πληροφορίες στα τηλέφωνα: 210-5294288 και 210-5294203

    ή στα e-mail: mc@aua.gr και kkdiareme@aua.gr

    Η κατάθεση των χρημάτων για τη διασφάλιση και κράτηση της θέσης σας, θα πρέπει να γίνει στο λογαριασμό του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών-(ΕΛΚΕ) στην:

    Εθνική Τράπεζα Ελλάδος: ΙΒΑΝ GR4901100400000004054212339

    Μετά να αποστείλετε με e-mail (kkdiareme@aua.gr) το απόκομμα της κατάθεσης σας (γράφοντας και το τηλέφωνό σας).

    Εισηγητές :

    Γεράσιμος Τζαμαρέλος, PhD.

    Εμμανουήλ Χατζηγεωργιάδης

    Κυβέλη Κων/να Διαρεμέ, MSc.

    Επιστημονικός υπεύθυνος προγράμματος: 
    Καθηγητής Θ.Τσιλιγκιρίδης

    Διεύθυνση Διεξαγωγής

    Ιερά Οδός 75, Αθήνα 118 55, Ελλάδα

    Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Πόσο κάνει Τρία και Δύο?

    Διοργανωτής

    BusinessKnowHow Στο Business Know How, προσπαθούμε μέσω της Καινοτομίας και της Τεχνογνωσίας να έχουμε μια βαθιά επίδραση στον τρόπο που &o... προφίλ διοργανωτή