• Πιστωτική Πολιτική - Διαχείριση Εισπράξεων - Θεσσαλονίκη

  • Ημερομηνία & Ώρα Διεξαγωγής: 29/06/2017 09:30
  • Διεύθυνση Διεξαγωγής: Μοναστηρίου 305, Μενεμένη 546 28, Ελλάδα
  • Διοργανωτής: Applied Professional Training
  • Περισσότερες Πληροφορίες: Πατήστε εδώ
  • Κόστος: €400
  • Άλλες πληροφορίες σχετικές με το κόστος:

    Στη δεύτερη και κάθε επόμενη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%

  • προσθήκη στα ♥ αγαπημένα

    Το σεμινάριο αυτό, βασισμένο στην εμπειρία των Εισηγητών στην Οργάνωση Διαχείρισης Εισπράξεων και Credit Control, σε μεγάλες Ελληνικές και Πολυεθνικές εταιρείες, παρουσιάζει τις σύγχρονες Τεχνικές αποδοτικών Εισπράξεων κι επιτυχημένης Λειτουργίας του Credit Control.

    Συγκεκριμένα, αναλύονται Τεχνικές εξισορρόπησης ανάμεσα στον κίνδυνο να χαθεί ο Πελάτης και στον κίνδυνο υπερβολικών καθυστερήσεων στην Είσπραξη. Παράλληλα, χρησιμοποιούνται Διαδικασίες, Εργαλεία και Πρότυπα Επιστολών και μέσα από Role Playing, δίνονται στους συμμετέχοντες τα εφόδια, για την Οργανωμένη και Αποτελεσματική Λειτουργία του Τμήματος Credit Control & Διαχείρισης Εισπράξεων.

    Σε ποιούς απευθύνεται

    Σε Στελέχη της Εμπορικής και της Οικονομικής Διεύθυνσης καθώς επίσης και σε όσους εμπλέκονται άμεσα στην διαδικασία πωλήσεων/εισπράξεων, δηλαδή τα τμήματα πωλήσεων και διαχείρισης πιστώσεων.

    Περιεχόμενο Σεμιναρίου

    Α. ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ

    • Πιστωτική Πολιτική - Στόχοι και Τρόποι Καθορισμού της - Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την επιχείρηση στον καθορισμό της - Εφαρμογή Pareto στο πελατολόγιο - Αποτύπωση Επιπέδου Αξιοπιστίας Πελατών
    • Η Πολιτική Πιστώσεων με νέους Πελάτες
    • Η Πολιτική Πιστώσεων με παλαιούς Πελάτες
    • Πιστωτικός Έλεγχος (Credit Control) - Συσχέτιση με το κόστος και το Τμήμα Πωλήσεων - Λογιστικοί Λογαριασμοί (Balance Forward, Open Items)
    • Επισφαλείς Απαιτήσεις - Credit Management - Ο Ρόλος του Υπεύθυνου Πιστώσεων (Credit Controller)
    • Ο καθημερινός Έλεγχος Πληρωμών από Πελάτες και η Επικοινωνία με τον Πωλητή
    • Τρόποι κάλυψης των υπολοίπων (επιταγές, Συναλλαγματικές, υποσχετικές επιστολές, υποθήκες)
    • Προσδιορισμός πιστωτικού ορίου και Τρόποι Υπολογισμού
    • Εργαλεία Αξιολόγησης των πελατών - Αριθμοδείκτες - Προσδιορισμός δεικτών Αποδοτικότητας (Profitability), Αποτελεσματικότητας (Assets utilization), Ρευστότητας και Δανειακής κάλυψης (Liquidity and Debt Coverage)
    • Εκτίμηση Πιστωτικού Κινδύνου του Πελάτη με την χρήση του Στατιστικού Μοντέλου z - Ενδείξεις Αφερεγγυότητας- Αξιολόγηση Πελάτη με την Μέθοδο των 4 Τετραγώνων
    • Νομικά Θέματα - Μέθοδοι Διασφάλισης Εισπράξεων - Ενοχικό και Εμπράγματο Δίκαιο
    • Ολοκληρωμένη Διαδικασία Αποδοτικής Διαχείρισης Εισπράξεων

    Β. ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ

    • Η προετοιμασία για αποδοτική τηλεφωνική επικοινωνία
    • Ετοιμασία επιτυχημένων πρότυπων scripts για επικοινωνία
    • Πως φθάνω στον άνθρωπο που αποφασίζει την πληρωμή
    • Οι φάσεις της Διαπραγμάτευσης των εισπράξεων
    • Ο χειρισμός των ερωτήσεων και των δικαιολογιών του πελάτη
    • Εναλλακτικές λύσεις στην περίπτωση μη πληρωμής
    • Επιτρεπόμενες και μη εκφράσεις
    • Η εξασφάλιση της δέσμευσης του πελάτη
    • Τεχνικές κλεισίματος τηλεφωνικής επικοινωνίας
    • Η ισορροπία μεταξύ της ανάγκης επέκτασης πωλήσεων & ανάγκης είσπραξης απαιτήσεων

    ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ

    Σιγανός Νικόλαος, Σύμβουλος Στρατηγικής & Πωλήσεων με μεγάλη διδακτική εμπειρία σε θέματα Πωλήσεων και Πιστωτικής Πολιτικής. Έχει αναπτύξει τη Πιστωτική Πολιτική για διάφορα κανάλια διανομής όπως πχ. αλυσίδες, χονδρεμπόριο, ειδικούς συνεργάτες και διάφορα προφίλ πελατών. Έχει επίσης εκπαιδεύσει τμήματα Πωλήσεων και Πιστωτικού Ελέγχου σε είσπραξη απαιτήσεων Έχει σπουδάσει οικονομικά και έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στη Διοίκηση Επιχειρήσεων- MSc in Management. Διαθέτει 25ετή εμπειρία σαν Σύμβουλος, Εκπαιδευτής και Coach μεγάλων ελληνικών και διεθνών εταιρειών όπως π.χ. Ε. Ι. Παπαδόπουλος, PepsiCo, Hasbro, Rolco, AB Βασιλόπουλος, Γερμανός & Ελινόιλ

    Τσάκωνας Μιχάλης, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, απόφοιτος ΜΒΑ του Πανεπιστήμιου Sunderland. Σημαντική επαγγελματική εμπειρία στον τομέα Διαχείρισης και Εξυπηρέτησης Πελατών, Πιστωτικού Ελέγχου και Διαχείρισης Εισπράξεων. Ως Σύμβουλος υλοποίησε Επιχειρηματικά Πλάνα, τεχνικοοικονομικές μελέτες βιωσιμότητας καθώς και Αξιολόγηση Χρηματοοικονομικής Κατάστασης με την χρήση αριθμοδεικτών και ποιοτικών μεθόδων για πολλές επιχειρήσεις. Διαθέτει πολυετή εμπειρία ως εισηγητής σεμιναρίων με αντικείμενο την Λογιστική Επιμελητεία και τον Πιστωτικό Έλεγχο. (Αθήνα)

    Περιλαμβάνονται

    •  Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
    •  Λογισμικό Διαχείρισης Εισπράξεων
    •  Πρότυπες επιστολές προς οφειλέτες
    •  Βεβαίωση Παρακολούθησης
    •  Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου

     

    Κόστος Συμμετοχής: 400 ευρώ. Στη δεύτερη και κάθε επόμενη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15% 

    Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο πατήστε "Δήλωση Συμμετοχής" παρακάτω για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 81 43 341.

    Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στο πρόγραμμα του ΛΑΕΚ 0,24%.
    Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ: Παρασκευή 23 Ιουνίου 2017

     

    Δήλωση Συμμετοχής

     

    Πληροφορίες

    Τηλέφωνο: 210 81 43 341

    Email: apt@aptraining.gr

    Τόπος Υλοποίησης Σεμιναρίου: Ξενοδοχείο Grand Hotel Palace, Μοναστηρίου 305, Θεσσαλονίκη

    Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Ευγενία Μιχαλοπούλου

    Διεύθυνση Διεξαγωγής

    Μοναστηρίου 305, Μενεμένη 546 28, Ελλάδα

    Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Πόσο κάνει Τρία και Δύο?

    Διοργανωτής

    Applied Professional Training Η Applied Professional Training συμπεριλαμβάνει, ανάμεσα στους συνεργάτες της, έμπειρους και εξειδικευμένους Συμβούλο&upsilo... προφίλ διοργανωτή