Γιατί πρέπει να παρακολουθήσετε το Σεμινάριο αυτό;
· Για να Κατανοήσετε τις Διαδικασίες Επιχειρηματικής Δημιουργικότητας
· Για να Γνωρίσετε τις Διαδικασίες Επιχειρηματικής Καινοτομίας
· Για να Δημιουργήσετε, Αξιολογήσετε και Εφαρμόσετε Νέες Ιδέες για προϊόντα ή υπηρεσίες
· Για να Αξιολογήσετε τις Διαφορές μεταξύ του Καινοτομικού και του Παραδοσιακού Μάνατζμεντ
· Για να Αναπτύξετε Νέες Επιχειρηματικές Ικανότητες
- Για να Καταστήσετε την Επιχείρησή σας Επιτυχημένη και Κερδοφόρα
Σε ποιους απευθύνεται:
- Σε Όλους τους Επιχειρηματίες
- Σε Όλους τους Νέους που σκέφτονται να ξεκινήσουν την επιχείρησή τους
- Σε Στελέχη Επιχειρήσεων που είναι επιφορτισμένα με την γέννηση καινοτόμων ιδεών και την μετεξέλιξή τους σε επιτυχημένα προϊόντα ή υπηρεσίες
- Σε Επαγγελματίες του Marketing
- Σε Όλους τους Δημιουργικούς Ανθρώπους της Επιχειρηματικής ζωής
Θεματολογία (ποια θέματα θα Παρουσιαστούν και θα Αναλυθούν στο Σεμινάριο):
· Ο ρόλος της Επιχειρηματικότητας στην οικονομία και τη κοινωνία
· Η φύση, τα χαρακτηριστικά και η συμπεριφορά των επιχειρηματιών
· Η ανάπτυξη της Δημιουργικότητας
· Η ανάπτυξη της Καινοτομίας
· Η Διερεύνηση Ευκαιριών για την Δημιουργία Καινοτόμων Προϊόντων ή Υπηρεσιών
· Στάδια Ανάπτυξης ενός νέου προϊόντος/υπηρεσίας:
v Γέννηση και Διαλογή Ιδεών
v Ανάπτυξη και Δοκιμή Ιδέας
v Κατάστρωση Στρατηγικής Marketing
v Επιχειρηματική Ανάλυση
v Ανάπτυξη Προϊόντος
v Δοκιμή στην Αγορά
v Εισαγωγή στην Αγορά
· Η Εισαγωγή του Καινοτόμου προϊόντος ή υπηρεσίας στην υπάρχουσα αγορά ή σε νέες εσωτερικές ή διεθνείς αγορές
· Η Διάχυση της Καινοτομίας
· Η Ανάπτυξη Καινοτόμων προϊόντων ή υπηρεσιών στην Ψηφιακή Εποχή
· Η Διατήρηση της Καινοτομίας καθώς μεγαλώνει η επιχείρηση